نمایندگی پکیج در مهرشهر
نوشته شده توسط : puriaaa

چرا باید با نمایندگی مجاز ایران رادیاتور غرب تهران تماس گرفت؟

نمایندگی ایران رادیاتور مهرشهر در مجموعه تاسیسات بابامرادی زیر نظر مستقیم شرکت میباشد و در ضمن برای سرویس دهی بهتر به مشترکین ایران رادیاتور این نمایندگی دارای دو شعبه در غرب و شمال غرب استان هست  یک شعبه در محدوده جنت آباد و یک شعبه در محدوده شهرک غرب میباشد.

 

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ؟

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مهرشهر به دلیل اهمیت زمان در زندگی امروزی یکی از بهترین انتخاب های مصرف کنندگان این محصول در غرب استان تهران میباشد.

کمی درباره غول تولیدکننده پکیج :

به جرات میتوان گفت گروه صنعتی  در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده در کشور میباشد. که بیشترین سهم فروش در بین رقبای خود را دارد و از این برند ایرانی روزانه صدها پکیج فقط در شهر تهران نصب میگردد. با توجه به سابقه این شرکت در حال حاضر میلیون ها پکیج ایران رادیاتور در حال کار میباشد. و قاعدتا این حجم پکیج در سطح شهر کرج میباشد . بدیهی است سرویس دهی به این حجم از پکیج فقط در شهر تهران نیازمند مراکز متعددی میباشد. این مرکز نیز ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور مهرشهر میباشد که با همکاری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای اقدام به سرویس دهی به مشترکین شرکت ایران رادیاتور نموده است.

همشهری گرامی که ساکن محدوده غرب و شمال غرب تهران میباشید در صورتیکه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر به مشکل برخورده است جهت اعزام تعمیرکار مجاز به محل شما در سریعترین زمان همین الان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: